Кошик
4479 відгуків
+380 (63) 478-04-08
+380 (98) 254-57-56
Zapzapchast.com.ua
Кошик

Підсилювачі пружин пневмоподушки Фіат Скудо Fiat Scudo MAXX (d 90, h 300) сосок збоку

1 100 ₴/пара

  • Готово до відправки
Підсилювачі пружин пневмоподушки Фіат Скудо Fiat Scudo MAXX (d 90, h 300) сосок збоку
Підсилювачі пружин пневмоподушки Фіат Скудо Fiat Scudo MAXX (d 90, h 300) сосок збокуГотово до відправки
1 100 ₴/пара
+380 (63) 478-04-08
  • +380 (98) 254-57-56
+380 (63) 478-04-08
  • +380 (98) 254-57-56
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Підсилювачі пружин пневмоподушки Фіат Скудо Fiat Scudo MAXX (d 90, h 300) сосок збоку.

Часто до пневмобалонів для зручності їх накачування переважають комплекти шланг для їх підкачування, у наявності є набір шланг із хомутами з оцинкування и набір шланг із хомутами з неіржавкої сталі.

Повітряна подушка вставляється в пружину задньої підвіски.

Ціна  встановлена за 2 подушки

(Проставні тарілки до комплекту не входять)


Діаметр балона — 79 мм
Висота балона — 300 мм

Пневмобалони в пружини

 робочий тиск від 0.5 БАР до 1,2 БАР


Також ви можете придбати набір для виведення шлангів 

є набір із неіржавкими хомутами і з набір з оцинкованими 


Повітряна (гумова) подушка призначена для збільшення кліренсу, поліпшення ходових характеристик стокової підвіски, збільшує максимальну споряджену масу, збільшує термін життя амортизаторів і пружин, задня підвіска перестає «козлити», унеможливлюється пробій задньої підвіски. Тепер Ви можете відвезти більшу кількість вантажу (коли обмеження малоться за висотою автомобіля). Взимку корисно збільшення кліренсу, для збереження прохідних якостей. Мінусів поки що не знайдено під час використання цього пристрою. Вона не боїться великого навантаження, тому що використовується високоякісний каучук під час виробництва деталі. Подушка склеєна з двох половинок. Така пневмопідвіска може використовуватися в задній підвісці тільки в автомобілях із роздільною пружиною й амортизатором (цей варіант використовується на більшості автомобілів).
 

Інструкція із застосування:

1. Ставимо автомобіль на домкрат або підіймаємо на підіймачі.Якщо у Вашому авто передбачена виїмка у верхній частині пружини (чашки), вставляємо акуратно гумову шайбу (йде в комплекті) вузькою частиною вгору.

2. У спущеному стані подушку вставляємо між витками в пружину, розподіливши її в такий спосіб, щоб сосок від подушки був розташований зручно для закачування повітря й не торкався під час подальшої експлуатації із самою пружиною.

3. Закачуємо повітря за допомогою компресора, виставляючи однаковий тиск.

4. Насолоджуйтеся пружною підвіскою й комфортнішою їздою.


 

Напевно, багато автовласників стикаються з проблемою просідання задньої частини автомобіля під час навантаження (аматорні мішки з картоплею або щільні пасажири) розв'язати цю проблему не складно, поставивши простий і зручний пристрій aerospring у задні пружини підвіски.

Є кілька різновидів інсталяції подушок:

- Автономні. Найпростіший спосіб. Вставили, накачали, і вантажим кузовом щодня, експлуатуючи безжально. У цьому разі необхідне обладнання тільки 2 пневмоподушки та за потреби проставні майданчики. Браки цього способу полягають у тому, що щоразу, щоб спустити або накачати подушку більше/менше, треба підлазити під авто з компресором не відомо, які погодні умови.

— Неавтономна. Най бюджетніший варіант керованої одноконтурної пневмопідвіски. Встановлення як у першому варіанті з під'єднанням і проведенням шлангів у багажник автомобіля. У багажнику можна залишити лише вихід для закачування або спуску повітря з пневмоподушок. Також можна встановити звичайний компресор і провести шланг з кнопкою підкачування до панелі приладів із манометром (необхідна функція спуску повітря за такої інсталяції). У такий спосіб Ви можете в будь-який час підняти/опустити автомобіль залежно від ситуації.

Частозадавні питання:
Питання 1: Який робочий тиск?

Відповідь: від 0.5 БАР до 1,2 БАР. Це не означає, що подушки порвуться або не матиме ефекту. Заводські характеристики будуть змінюватися в найнижчий бік (сильне завивання, менш ефективне гальмування через більш раннє блокування колодок і підвищене центра ваги) під час використання більшого тиску.

Питання 2: Що якщо лопне подушка?

Відповідь: Жоден випадок зафіксований не було у разі правильної експлуатації. У разі накачування робочого тиску 0.4-0.8 атмосфер розриву подушок не відбувається.. Товщина гуми у верхній і нижній частині подушок становить приблизно 10 мм.

Питання 3: Що, якщо пружина за максимального стиснення переб'є сосок накачування повітря?

Відповідь: У пружини немає такої можливості стискатися до торкання наступного витка. Якби таке було, Ви завжди біли в таких випадках чули, як виток б'ється об виток.
Питання 4:. Якщо не виходить підлізти під машину, можна просто піддомкрати авто. Чи можна підкачати не знімаючи колесо під час автономного встановлення?

Відповідь: Так, можна

Характеристики
Основні
СтанНовий
СеріяSCUDO (270_) 2007-
Діаметр94 мм
Тип технікиЛегковий автомобіль
МаркаFiat
Країна виробникУкраїна
Тип запчастиниОригінал
МодельScudo
СумісністьFiat SCUDO Kasten (270_) 2007-, Fiat SCUDO Combinato (220P) 1996-2006, Fiat SCUDO Kasten (220L) 1996-2006, Fiat SCUDO Pritsche/Fahrgestell (270_) 2007-, Fiat SCUDO (270_) 2007-
Мінімальна висота300 мм
Тиск2 атм
Сумісність з маркоюFiat
Сумісність з моделлюScudo
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 100 ₴/пара

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner